fredag 15 oktober 2010

Tjurruset nope!

Det blir dessvärre inget Tjurruset för mig på lördag. Har fortfarande ont i halsen. Känns som rakblad i halsen varje gång jag sväljer. Är också svullen och rejält öm i halsmandlarna. Ajaj. Hoppas inte Markusloppet är i någon fara, inte den bästa uppladdningen men nu handlar det bara om att försöka bli frisk.
Åker förmodligen ändå upp till Stockholm och Tjurruset och passar på att träffa kompisar.
Tar det lugnt till helgen och kurera mig för att sedan vara frisk till måndag då jag bränner av några tusingar i Pildammsparken. Kan ju alltid hoppas kroppen vill detsamma. Lätta joggingpass resten av veckan och sedan tävling på lördagen fullt frisk och med massor av spring i benen.

Pratade med Ubbe en multisport kompis som arrangerar en 5 och 10km trail lopp i Lödde Sandskog söndagen den 7 november som jag är sugen på att springa.

2 kommentarer:

  1. Lät intressant med traillopp i Lödde. Blir det fler? Den 7:e krockar med första deltävlingen i duathloncupen i DK.

    SvaraRadera
  2. Det blir det säkert men inte allt för många misstänker jag. Första tävlingen som han arrangerar i dessa sammanhangen. Men förhoppningsvis ett återkommande arrangemang.

    SvaraRadera