fredag 15 oktober 2010

Sj sj gamle vän!

Skulle egentligen suttit på tåget på väg till Stockholm nu men det är som vanligt med Sj känns det som, förseningar denna gången är det en hel timme. Tyckar annars det är rätt skönt att åka tåg, kollar lite film, jobbar, sover och sedan är man framme. Skönt är det också att slippa transferbussar. Nu står jag på Centralstationen i Malmö med en ond hals så inte ens mackan från subway är njutbar. Inte mycket positivt. Det som kan rädda Stockholms visiten är att Salomon lämnar över en stor väska med skor och träningskläder (hoppas någon från Salomon läser detta;)) sa jag det att jag inte kan springa tjurruset heller hehe.

Blev precis intervjuad av radio helt plötsligt om fördelarna med Malmö innerstad, jag som precis flyttat till landet. På tal om intervjuer så är jag med i senaste Outside tidningen som handlar om terränglöpning, finns med i artikeln som handlar om kompressionkläder/strumpor.
Återkommer när jag sitter på tåget hem imorgon och berättar hur möte med Salomon gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar