onsdag 13 oktober 2010

2 gånger dåligt

1. Fotbollen mot Holland igår gör att man mår fruktansvärt dåligt idag (något överdrivit) men vilken förnedring det var igår. Efter 4-0 stängde jag av TVn och gick och la mig till sängs istället.
2. Den tidiga sängläggningen berodde dels på fotbollen men också på min hals som började bråka med mig igår igen på kvällen efter ett dygn hyfsad form. Tror nog att jag tränad lite för hår igår. Nu får jag totalvila till lördag om jag ska springa överhuvudtaget. Oavsett så åker jag till stockholm och beslutet om jag ska springa eller inte avgörs dagen innan. Tror egentligen inte det ska vara några problem, har 3 dygn på mig att friskna till. Tar jag bara mina B-active så brukar kroppen kunna ta hand om bacillerna på ett föredömligt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar