onsdag 27 oktober 2010

2011 börjar ta form

Tävlingssäsongens första halva 2011 börjar ta form. Glädjande är att Ursviks Ultra kommer bli av i mars, den kommer jag förmodligen köra. Månaden senare blir det Heleneholms Marathon och en månad senare åker jag tillbaka till Stockholm för att springa Lidingö Ultra 50k. Är redan anmäld och betalt har jag också gjort.

Ojoj vad sugen man är nu på att komma igång med en hård vinterträning. Ganska mysigt och inspirerande att surfa omkring och titta på tävlingar till nästa år. Har alltid velat springa Stockholm Marathon men det finns andra lopp som jag prioriterar bla. trailrunning lopp av längre modell. Springer hellre i terräng än på asfalt även om det kan vara kul också om man springer i någon vacker stad eller använder asfaltsloppen som träningslopp. Att jaga tider är alltid kul och en viktig motivationskälla för mig oavsett om det sker med asfalt eller rötter under fötterna så vill jag springa fortare och fortare.

På tal om inspiration så har jag en del människor och bloggar som jag inspireras av.
Redovisning och motivering av dessa kommer senare i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar