tisdag 26 oktober 2010

Ändrade planer

Det är viktigt att kunna vara flexibel när man skall kombinera mycket träning, jobb och familj. Jag har de senaste 3 åren tagit 2 veckor total vila under november/december för att fysiskt och psykiskt återhämta mig så att kropp och knopp är redo för en lång vintersäsong utan tävlingar. Denna träningspaus tar jag nu istället, trotts att jag egentligen har två tävlingar kvar, Yddingeloppet 12km terräng och Bromölla marathon. Har haft en hals som besvärat mig vilket inte någon som läser bloggen kunnat undgå. Har blivit nästan 2veckor ofrivillig vila och mer vila kommer det INTE att bli. Drar igång försäsongsträningen i slutet på november och skall försöka pricka in en någorlunda form till mars då Ursviks Ultra är. Såg på deras hemsida att det förmodligen blir Ursviks 2011 vilket glädjer mig. Datum är inte fastslagen ännu.

På fredag kommer min naprapat kollega från Stockholm (hur man nu kan ha kompisar från vår huvudstad) ned till Malmö för att fotografera nya övningar till våran hemsida, www.hemövningar.com den kommer bli grym. Vår "nya" hemsida kommer även uppdateras med forum och blogg och jag kommer förmodligen flytta bloggen till www.hemövningar.com

Vi kommer jobba hårt i fotostudion under två dagar. På kvällen misstänker jag att en och annan bira kommer luftas. Får hålla mig till lättöl eftersom jag skall springa på söndag.

Stort tack till Salomon som bidrar med kläder till modellerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar