torsdag 16 september 2010

Alternativ vecka

Denna veckan har träningen inte varit hög prioriterad dels har jag haft halsont och känt mig hängig men jag har också insett att toastmaster rollen kräver lite tid men det har varit roligt att få vara lite delaktig i bröllopsplanerna. Drar till Lysekil idag och blir borta hela helgen. Sist jag var där var i augusti månad då jag och min multisport kollega Staffan A svängde inom och klättrade Jungfruleden innan vi drog vidare till Oslo för City Challenge (multisport tävling)

Har ändå fått ihop några minuter denna veckan.
Måndag - Löpning återhämtning 8km, 50 min
Tisdag - Cykel 90min, simulerad backlöpning (stepmaskin) 30min
Onsdag - Halsont
Torsdag - Löpning kuperat med pannlampa, 10km, 50 min

Nästa vecka börjar 5veckors uppladdningen inför Markusloppet och däremellan en vända upp till Stockholm för Tjurruset. Ska träffa Salomon under Stockholmsresan också för att prata om 2011. Kan hoppas att man kan få till ett samarbete där för produkterna Salomon har inom trailrunning är outstanding.

Ska försöka springa banan där Markusloppet går innan tävlingen för att känna på banan och terrängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar