torsdag 8 december 2011

Oväntad hjälp!

Min naprapatkollega ringde från Amerika och frågade om hon skulle köpa en "padda" (iPad) och mitt svar blev lite oväntat nej för f-n ,men köp löparskor. Sagt och gjort så köpte hon två st Adidas Adios 2. Testade dem på tisdagens tröskelpass och jag kan bara säga att dem är snabba. Tur att hon köpte två st för det ena paret försvann snabbt.

I veckan träffade jag återigen Mr Nilsson David som för övrigt drar söderut för att springa snabbt på maran och då ska det gå riktigt snabbt tydligen. Han tog hand om det ena paret Adios 2 eftersom han var i akut behov av ett par löparskor. Kul att kunna hjälpa till med utrustningen även om det var högst oväntat. Möjligt att det enda alternativet var att springa maran barfota men det tror jag ändå inte, även om det är populärt idag.

Hoppas på att skorna hjälper honom fram till en bra tid, för det gjorde dem med mig i tisdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar