fredag 23 december 2011

Många anledningar

Många anledningar till att inte träna tröskelpass idag.
* Ville inte (då blir det inte bra heller. ok om jag hade haft 90min distans i mysfart).
* Stel i vaderna
* Ont i låren
* Sjukt dålig kosthållning (ha kört omkring som en galning för att lämna julklappar och blivit bjuden på kakor och åter kakor).
* Tidsbrist, kan man ju alltid komma med som bortförklaring men det går inte, kan inte ens lura mig själv. Ok jag är trött och lat idag,  men det kan jag vara 1-2 gånger på ett år.

Så när ska jag grilla min kropp då!?
Jo på julafton och då finns det många anledningar till att tröskla
* Utvilad
* Pigga lår och vader
* Ätit en stabil frukost innan
* Motiverad
* Att få sätta sig till bords på julafton med 18-20km i benen i bra fart gör att aptiten når sin topp och då är det all in som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar