onsdag 1 februari 2012

Försening

Det blev lite försenat med publiceringen av oss på löpning för alla men det blev bra. Tanken är att jag och min kollega Frederic ska svara på frågor som besökarna på löpningföralla.se kan maila till oss. Det behöver inte bara vara skador utan även skadeförebyggande åtgärder.

Vi får väl se hur många frågor det blir till slut. Blir kanske så att det blir det ända man kommer till att göra och glömmer bort det kliniska arbetet. Nejdå det hoppas jag inte.

Formen är tillbaka även om jag har en vänster vad som inte vill springa snabbt men den vill springa långt vilket är helt ok. Symtom med stagnerad fart har försvunnit och idag körde jag 12 ggr 2min intervaller i 3:15-3:20 fart. Jag sprang 8 st därefter bröt jag av säkerhetsskäl och att jag ville avsluta med en bra känsla. Vad hade hänt om jag forcerat två intervaller till!?

Möjligt inget men också en rejäl bristning i muskeln och Tack och adjö till Rom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar