måndag 20 februari 2012

Spänningslöst!

Träningen flytter på bra och jag börjar blir rätt trött i kroppen nu. I söndags var det min 33 åriga födelsedag och jag börjar närma min veteranklassen M35 med stormsteg. Hade släkten hemma på grillparty i lördags och numera är det lika spännande med presenterna som att stå vid en uttags automat, det blir pengar man får och det är inget fel med det. Jag har mig själv att skylla eftersom jag börjar bli en jävla gubbe som har ide torka och inte kan önska mig något.

Så tänkte jag när jag var tonåring och frågade farsan vad han önskade sig,
svaret blev som oftats inget.
och då tänkte jag, hur fan kan man inte önska sig något??
Nu är jag där själv;(

Denna veckan blir knallhård träning för mig, drygt 130km med 3 kvalitetspass. Dessutom har jag idag en på G att bli sjuk känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar