fredag 4 februari 2011

Tillbaka till trail löpningen!

Passade på att få till ett dubbelpass igår.
Lunchen bestod av 15km löpning till Limhamn i 4:25fart/km och kvällen fick det bli spinningintervaller i 60min.
Kvällen bestod sedan av en trött kropp i soffan med 4 smörgåsar och filmen Farsan. Riktigt skön lirare han som friar efter en dejt, haha.

Flyttar hem till Svedala idag efter närmare 2veckor hos svärföräldrarna. Ska blli väldigt skönt att komma hem igen till sitt eget hus och kunna återgå till trail löpningen som jag har runt husknuten. Löpträningen som jag bedrivit senaste två veckorna har endast bestått av asfalts löpningen, tyvär eftersom det är det ända som har erbjudits. Helt ok men det är ju så mycket roliga med trail.

Har fått några fler alternativ till Europa tävlingar i sommar som kan konkurrera ut Swiss Alpine Marathon. Dessa tävlingar vars namn jag inte minns ligger lite tidagare i juli månad. Det som är mest avgörande är nog om jag kan få lite sällskap på detta äventyr. Har fortfarande inte fått några intresseanmälningar som vill följa med ned till Davos den 30 juli. Att åka själv är ok men inte mer. Klart man vill ha sällskap och kunna dela äventyret med någon.

Till helgen blir det jobb, ska föreläsa i anatomi för blivande personliga tränare och en del städning  av huset. Får väl försöka få till några löprundor också. Ska förmodligen inte bli svårt eftersom motivationen att åter bege sig ut i skogen är hög.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar