måndag 31 januari 2011

Dålig och bra vecka

En mindre bra vecka löpmässigt men en framgångsrik vecka med huset. Har jobbat hela helgen tillsammans med min pappa i huset med att snickra och nog gav det lite träningsvärk i en del muskler men inte så grenspecifikt men det behöver det inte vara  heller alltid. Skönt att få vila löpmusklerna men fick ändå ihop några runder till och från jobbet. Ser det som en lugn träningsvecka så att kropp och knopp är redo för en lite tuffare vecka runt 10mil. Vet i dags läget inte om det blir denna veckan eller "hårda veckan" blir nästa vecka. Mest troligt är att det blir nästa vecka eftersom jag ska föreläsa lördag och söndag. Anatomi och rehabträning ska jag försöka föreläsa i.

Tidigare fartpass har ändå gett mig ett kvitto på att uthålligheten och farten börjar ta form och bättre ska det bli om bara sjukdomar och träningen flyter på som planerat. Första tävlingen blir som sagt den 16 april då jag förhoppningsvis står i Tibro och ska ta mig runt en 7,14km bana i 14 varv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar