fredag 28 januari 2011

Trött!

Idag är jag trött i kroppen och jag sov som en klubbad säl natten till idag. Anledningen till detta var mina dubbelpass igår. Första passet bestod av fartlek i 14km. På kvällen blev det spinningintervaller.
Inte helt optimalt med två intervallpass på samma dag men ibland får man chocka kroppen.
I morse tog jag mig in till stan till fots med tunga steg. 10km löpning i knappt styrfart men det var ändå välbehövligt att få återhämtningen med lätt cirkulationsträning.  Inga fler pass inplanerade idag. Åker till kulhuset i Trelleborg istället med min son och busar lite. Lär inte bli någon återhämtning där men en skön stund med pågen gör gott för det mentala.

Ikväll väntar handbolls semifinal mot Frankrike med en folköl i näven. Hoppas att vi spöar fransmännen rejält idag så att vi får tyst på deras målvakt som inte verkar kunna ta framgångar på rätt sätt.
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar