fredag 18 februari 2011

Förväntansfull

Nästa vecka kommer jag att få ramprogram och detaljerade träningsprogram av nya löptränaren Per Synnerman, Hammarby som jag tidigare nämnde. Verkar till att vara ett fullblodsprovs denna Per.
Fick en hög med frågor som jag skulle besvara innan han påbörjade upplägget.
Ålder, vikt, kön, maxpuls, vilopuls, skadehistorik, svagheter och styrker som löpare och en massa andra frågor. Proffsigt och det är ju så det skall funka.

Efter avslutad träningsvecka skall jag skicka in en detaljerad  träningsdagbok som analyseras av Per som sedan ger mig feedback och ev. ändringar i träningen. Känner mig väldigt  motiverad och inspirerad  till detta.

Har denna veckan kört två stycken spinningpass som jag tagit det väldigt lugnt på eftersom jag inte är helt återställd från förkylningen. Litet bakslag idag så jag tar en extra vilodag idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar