onsdag 23 februari 2011

Nya klubbkläder!

Fick ett paket idag innehållande de nya klubbkläderna. Linne, tröja och byxor. Hoppas på bättre tider med dessa, för tunna och snabba har jag hört att dem är.
Träningen flyter inte på så vidare bra. Bihåleinflammation som satt käppar i hjulet, (känns mycket bättre nu). En av de många positiva effekterna med en löptränare är bla att jag får en tillrättavisning att jag bör ta det lugnt med träningen och se till att jag blir frisk först innan jag påbörjar mitt ordinarie träningsprogram.

Kan låta självklart men det har det inte varit för mig tidigare då jag tränat på halvfart i 2 veckor för att jag inte orkat/kunnat träna för fullt. Istället för att ta det lugnt i 2-3 dagar och låta skiten försvinna ur kroppen och sedan återgå till sin vanliga träning. Den kylan har jag saknat och istället blivit stressad av att inte träna. Allvarligt talat vad har dem passen givit mig (förutom frisk luft) när jag ändå inte kan följa träningsprogrammet.

konklusionen blir då;
-Nä ta en extra dag och se till att bli frisk och få kvalité på träningspassen.

Åker förresten till 16gradigt Barcelona i tre dagar för att löpträna och jobba (liiiite också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar