måndag 30 augusti 2010

Ny orörd vecka!

Denna vecka är jag pappaledig och ska försöka skola in grabben på det nya dagiset i Svedala. Första dagen gick kanon och jag fick beskedet att jag inte behöver sitta och dricka kaffe i personalrummet utan jag kan vara hemma istället.
Hemma? tänkte jag, nähä du, jag passar på att springa, tar med mig mobilen så att fröknarna kan nå mig om det behövs. Kan nog få ihop en del löpning i veckan efter två slappa veckor. Jag har iof en hel del att göra med huset som vi flyttade in i för en månad sedan men löpningen går först. Har som sagt en förstående hustru;)

Har planerat in ett fartpass på 12km, ett backpass och ett pass med långintervaller i veckan sedan fyller jag på med terränglöpning i mysfart.

Kroppen kändes sådär igår, en tendens till halsont men idag känns det bättre så jag drar ut på en dryga 10km runda ikväll.

1 kommentar:

  1. Härligt Mange!

    Tack för kaffet i helgen Mange! HAr själv också kommit igång lite nu denna veckan så jag börjar se ljus på tillvaron!

    När kommer ni och kollar på ventilationen?
    /Ubbe

    SvaraRadera