tisdag 17 augusti 2010

Då var det dags igen!

Min förhoppning är att blogga 2 i bästa fall 3 gånger/vecka.
Lite oftare när något har hänt, kanske en smaskig skada eller en intressant tävling som jag deltagit på.
Gårdagens pass bestod av landsvägslöpning till jobbet i lugnt tempo.
Det blev 20km på 1h 35min. Kroppen känns fräsch trotts nästan 19h multisport tävlande i Oslo förra veckan som nästan bara består av höjdkurvor. Jädrar vad kuperat det är i Norge, Oslo.
Sista km på väg in till jobbet fick jag känning i min höger vad som tidigare strulat för mig. Idag fick det bli alternativ träning, 85min cykling och 35min Bålstabilitet.
Jag tar o vilar från löpning imorgon också med förhoppning att få till ett kvalitetspass på fredag då jag tänkt köra långa intervaller 6 gånger 3km.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar