söndag 22 maj 2011

"Hell weekend"

Äntligen är helgen över som varit en riktig "hell weekend" på så sätt att det varit rent för annat än familjeliv och löpning och för mycket jobb och examen. Efter en tenta känns det som en stor tung ryggsäck lämnat mina axlar och jag kan börja fokusera på andra saker. Fick trotts allt ihop 80km löpning varav två hyfsade fartpass. Dagens 28km fick reduceras till 17km, dels pga en överansträngd vadmuskel och tidsbrist och då lämnade jag ändå horisontalläget i morse och stod med löparkläderna på 06:15.

Så får det bli ibland, jag hatar att stressa. får ta igen dem km kommande vecka istället. Vikten börja sakta sjunka också vilket känns bra, hur det gått till vet jag inte för senaste veckorna har mest bestått att bullar till lunch och en och annan kebabrulle och hamburgare har passerat matstrupen. Måste vara träningen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar