fredag 17 december 2010

Killhostan har släppt greppet!

I samma stund som hostan släppte anföll något min nästa. Känns som om jag har stoppat upp bomull i näsan. Kan inte andas genom detta utan bara via munnen som jag får torrsprickor i. När ska detta sluta och man kan få träna en hel vecka utan att bli angripen av mikroorganismer som bara vill en ont.
Fick akupunktur i ansiktet igår eftersom jag glömt nässpray hemma och det tog inte många sekunder förrän täppan släppte men några timmar senare var täppan tillbaka.

Känns bättre idag men väljer att vila idag också eftersom jag ska köra spinningpass imorgon för barncancerfonden. Då gäller det att vara frisk, känns det bra där avslutar jag med löpbandet. 

Ska ut i skogen imorgon efter träningen med familjen och hugga en gran. Lite orolig att det ska sluta som i filmen, ett päron till farsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar