onsdag 14 september 2011

Hektisk vecka!

Fick hoppa av bussen i torsdags för att påbörja mitt andra löppass för dagen. Första passet var lätt distans i Pildammarna och andra blev kortintervall till BB. Frun fick värkar och då springer man som aldrig för. Hade förmodligen satt nytt pers på samtliga distanser om jag hållit den farten. Märkligt att det måste till ett barn för det men det är väl så att har man verkligen något att springa för så..... Kanske därför ex. Kenya är som dem är. De har ex. fattigdomen att springa ifrån.

Det har blivit en del löpning mellan besöken på BB och väldigt lite sömn, så pass mycket att jag dragit på mig en lättare infektion som inte verkar till att utvecklas mer tack vare mitt kostintag och en del tidiga kvällar till sängs. Kröp ned under täcket redan 20:30 på måndagen efter ett 2 gånger 8km intervallpass.

Annars umgås jag mycket med min älsta son där vi spenderar mycket av min pappalediga tid på lekplatser, bibliotek och ytterligare en lekplats.

Börjar jobba igen för fullt nästa vecka efter en veckas ledighet så då ska jag kunna få ordning mer på träningen och vardagsrutinerna.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. MAGNUS!
    Tolkar det som att du blivit tvåbarnsfar
    GRATTIS :-)
    //J

    SvaraRadera
  3. Korrekt tolkning.
    Tack så mkt. Av den anledningen blev det inget långpass med dig i lördags. Hör av mig så får vi planera in något gemensamt långpass.

    ha det

    SvaraRadera